Про встановлення відповідальності за облік та зберігання печаток і штампів

ЧУГУЇВСЬКА РАЙОННА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

від 11 жовтня 2011 року                                                                                                                                              № 48

Про встановлення відповідальності
за облік та зберігання печаток і штампів

 

 

В зв′язку із змінами в особовому складі районної ради, відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, керуючись Положенням про виконавчий апарат Чугуївської районної ради, затвердженого рішенням районної ради від 24 червня 2011 року (VIІІ сесія VI скликання), Інструкцією з діловодства в районній раді, затверджену розпорядженням голови районної ради за № 97 від 06 вересня 2006 року, Інструкцією про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, затверджену Постановою Кабінету Міністрів України № 1893 від 27 листопада 1998 року та з метою не допущення безконтрольного використання печаток та штампів районної ради:

         1. Встановити відповідальними за облік, зберігання та використання печаток і штампів районної ради наступних осіб:

- кутовий штамп організації – 1 шт. – відповідальний начальник загального відділу виконавчого апарату районної ради ЧИРВА О.І.;

- печатка “Чугуївська районна рада Харківської області Загальний відділ” – 1 шт. –  відповідальний начальник загального відділу виконавчого апарату районної ради ЧИРВА О.І.;

- штамп “Копія “вірна” – 1 шт. – відповідальний начальник загального відділу виконавчого апарату районної ради ЧИРВА О.І.;

- штамп “Чугуївська районна рада вул. К. Лібкнехта, буд. 29, м. Чугуїв, Чугуївський район, Харківська область 63503″ – 1 шт. – відповідальний головний спеціаліст організаційного відділу виконавчого апарату районної ради ВІКТОРОВА М.В.;

- штамп “Отримано” реєстраційний №” – 1 шт. – відповідальний головний спеціаліст організаційного відділу виконавчого апарату районної ради ВІКТОРОВА М.В.;

- печатка із зображенням малого герба України “Чугуївська районна рада Харківської області № 24288224″ – 1 шт. – відповідальний керуючий справами виконавчого апарату районної ради ШАЛІМОВ О.А.;

- штамп “Чугуївська районна рада 24288224″ – 1 шт. – відповідальний начальник відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення, головний бухгалтер виконавчого апарату районної ради МАКСЮТІНА Н.П.;

- штамп “Сплачено” – 1 шт. – відповідальний начальник відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення, головний бухгалтер виконавчого апарату районної ради МАКСЮТІНА Н.П.

 2.  Керуючому справами виконавчого апарату районної ради, начальнику загального відділу виконавчого апарату районної ради, начальнику відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення, головному бухгалтеру виконавчого апарату районної ради, головному спеціалісту організаційного  відділу виконавчого апарату районної ради забезпечити облік, зберігання та використання печаток і штампів відповідно до вимог чинного законодавства України та Інструкції з діловодства в районній раді.

 3. Створити комісію виконавчого апарату районної ради щодо перевірки наявності, зберігання та використання печаток і штампів та затвердити її персональний склад в кількості 5 чоловік (додається).

4. Комісії виконавчого апарату районної ради щодо перевірки наявності, зберігання та використання печаток і штампів:

4.1. щорічно в січні поточного року здійснювати перевірку, про що складається відповідний акт;

4.2. в разі виявлення порушень в обліку, зберіганні та використанні печаток і штампів провести службове розслідування, про що складається окремий акт, та довести результати до відома голови районної ради.

 5. Пункти 1 та 3 розпорядження голови районної ради № 51 від 02 грудня 2011 року вважати такими, що втратили чинність.

 

 

 Голова
районної ради                                                                                                                        І. СТОРОЖЕВ